paa sulljjj wtf

image3
lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol... omogen ;D
Sitter här i mechikoooo..........*punkt* *punkt* *punkt* och.. um...
tyckte min blogg såg tom ut. yepyep.

JAG HAR FÅTT EN IPODISH.

yepyep. MHM!!... (bättre än mitt gamla skit mp3 som gick isönder efter typ två.. två jular?)
och är de bara jag, eller, är bloggen en pasulj för tillfället? (typ ni fattar inte vad pasulj är :'D ??? synd för er ;D)

JAG FÖRSÖKER LÄGGA UPP MINA SUPER SNYGGA SEXIGA GULLIGA (NOT) BILDER HÄR, MEN DET INTE FUNKAAAAH D:

jag vill flumma lite till :3 kanske jag kan låta mina kompisarish kollish denna bloggish. yep.
så dom håller koll på mig här i mechickohhjhiofjkvl. ... XD
jag borde ha koppel =o ska nog sno Frenkies koppel.

Jag är nog den ända 15 åriga blonda blå ögda tjejen i Guanajauto D: god damn.

.... they just luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv da ayes :'D

btw.


....



PUSSYKAAT DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLS!!!!!!1one!!!!!111

killarna sjöng något för mig idag med.
"i love you, forever, and ever, lalalallaa" bla bla, varför gör dom inte de åt mig i sverige? D: *snyft*

no jk jk jk lol lol lol lol :'D i heart your *bleep* makeup, omigod i love your hair, is that a new tattoooo, did that piercing *bleep* hurt? no jk jk jk lol lol lol lol :'D

...
mer flummmm....

"omg i fuging luv ur eyes ur so col zomg!!11!!!1 "

....


....

yep. :o kanske tinypic funkar på bloggish...?+plus????

omg nej de funkar!! ^^ bra!! kolla!

image5 image7 image8 image9image10
mer bilder kommer snart! ^^




och denna bilden är till mig, som en tjej rita åt mig! ^^ min karaktär pain o sax o Neus! XD de är pojkar LOL!
image11



ALLA BILDER (FÖRUTOM DEN SISTA, MEN DEN HAR ÅSSÅ EN COPYRIGHT AV XIAINE) ÄR COPYRIGHT MIIIIIIIIGGGGGGGGG, N.C!!

Kommentarer
Postat av: Marre

DU HAR EN IPOD!!!! :333333
Grattis på teh birthday

2008-03-04 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0