random rp med maria XD

hitta detta de va sparat i msn medelanden . de sparas automatiskt XD
SHIM E DEPPAD XDD

"
(09:50) SEND MUSIC D<:...
(09:50) SEND MUSIC D<:shim är mer deppad nu XD
(09:51) ? Ritsuka ? GRAT:Varför? o_o
(09:51) SEND MUSIC D<:hans uke har dött ;3;
(09:51) ? Ritsuka ? GRAT:O___O
(09:51) ? Ritsuka ? GRAT:...Brukar de inte dö? O_O
(09:52) SEND MUSIC D<:han hade en speciell uke ju D:
(09:52) SEND MUSIC D<:ceric
(09:52) SEND MUSIC D<:han som han spika upp på väggen osv =o
(09:52) SEND MUSIC D<:han är död
(09:52) ? Ritsuka ? GRAT:GEH?!
(09:52) ? Ritsuka ? GRAT:Vad hände med honom?! O___O
(09:53) SEND MUSIC D<:...*kan se mig shim dränka sig i alcohol o droger för tillfället i en hörna* D:
(09:53) SEND MUSIC D<:han va ju vampyr =o
(09:53) SEND MUSIC D<:så någon tog honom
(09:53) SEND MUSIC D<:och spika fast honon på en påle och lät han dö i solskenet TT3TT
(09:56) ? Ritsuka ? GRAT:._.
(09:56) ? Ritsuka ? GRAT:BASTARDS!
(09:57) SEND MUSIC D<:Shim: *shiver* =.=
(09:57) SEND MUSIC D<:håll idg borta han kommer slänga ner dig igen <...<
(09:58) ? Ritsuka ? GRAT:*Gömma mig bakom Nikkeh* o___o''
(09:59) SEND MUSIC D<:O__O'''''' *gömma sig bakom mariah*

Shim: =______='''' *slå flaskan i huvet på nikkeh o slänga ner mariah*
(09:59) SEND MUSIC D<:X___x
(10:00) ? Ritsuka ? GRAT:O___O
(10:00) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Shimmy! *Komma och krama bakifrån* ^^
(10:01) SEND MUSIC D<:maariaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.. D: *död* X___x
(10:01) SEND MUSIC D<:Shim: .............. *putta väck Kazuo*
(10:02) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Araa, lika oemotståndlig som vanligt *Krama igen*~
(10:02) SEND MUSIC D<:Shim: SLUTA. *
(10:03) SEND MUSIC D<:Shim: *putta väck igen och slänga flaskan bland den höga flask högen 8D*
(10:04) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Har du druckit >igen<?
(10:05) SEND MUSIC D<:Shim: *vända sig bort* jag önskar jag vore död.. *hic* istället..
(10:06) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: *Kyssa Shim på pannan* Vad är fel? *Försöka undvika att vara pervers, med svåra problem XD*
(10:06) SEND MUSIC D<:Shim: SLUTA! jag är inte på humör!! *snyftar till* ...
(10:07) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: *Titta mot Shim* Jag menar det, vad är fel?
(10:09) SEND MUSIC D<:Shim: *snyftar till igen och biter sin underläpp, försöker inte gråta* nhh...
(10:10) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: *Kramar Shim* ...Vad är fel? Ta din tid
(10:12) SEND MUSIC D<:Shim: *putta väck han igen och halsar en flaska* .. .ce..ric.
(10:14) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: *Tar flaskan ifrån honom* Vem är Ceric och vad har hänt?
(10:14) SEND MUSIC D<:Shim: *morra och halsa tabletter* ... ceric.. var.. min
(10:15) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: ._. *Ta tabletter ifrån honom* Din?
(10:15) SEND MUSIC D<:Shim: *öppna en ny burk o halsa allt* ... min.. uke.. *vingla*
(10:18) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: *Hålla om* Vad hände med honom?
(10:18) SEND MUSIC D<:Shim: *hic* han...död... jag.. *hick* hitta honom..
(10:21) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: ...Oh. Stackars liten *klappa Shim ömt på huvudet*
(10:22) SEND MUSIC D<:Shim: *peka ut där man ser ceric* ... mh.. *dricka mer*
(10:24) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: *Lägga Shim på marken* *Gå fram till Ceric*
(10:24) SEND MUSIC D<:Shim: *ta upp en pistol och sikta mot kazuo * du..... du rör inte... honom
(10:25) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Har jag inte tänkt heller *hela Cerics kropp utan att röra honom*
(10:26) SEND MUSIC D<:Shim: ... *blinka till och sänka pistolen* ...
(10:26) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Du vill väl ha din uke helskinnad? *ser mot Ceric*
(10:27) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Jag lämnar dig här tills du vet vad du vill göra *går runt Ceric och går iväg*
(10:28) SEND MUSIC D<:Shim: ...... *tappar pistolen och ser ner mot marken sorgset* .. *sätter sig på marken och dricker mer* ...fint..då..
(10:31) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: *Poppar upp bakom Shim* *Sparka iväg flaskan*
(10:32) SEND MUSIC D<:Shim: =.=  *inte shockad* ........... *ställa sig upp*
(10:32) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Jag kan ju inte låta dig dricka sååå mycket ^^~
(10:34) SEND MUSIC D<:Shim: ... *vända sig mot kazuo o peta hårt* lyssna här gubbjäevel!
(10:34) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Jaaa?? ^^~
(10:35) SEND MUSIC D<:Shim: *hic* du får inte lämna mig nu ok!? DX o jag ska.. *hic* hieta dom fuckade ..jävlarna..som dödade.. ngh...
(10:35) ? Ritsuka ? GRAT:Kazuo: Okej ^^ Efter du har sovit och blivit nykter!
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0