Vetefan vad rubriken ska vara....

 Oiiii... vill ni veta vad som hände med min ..eller ja, man kan ju säga min, för jag kanske får denna super bra skärmen :DDDDDDDD hatar min andra, bilderna blev så dåliga på den ;-; iallafall...
Så här såg skärmen ut...
image111

Guuushhh jag blev helt emo .___.
Första exemplet är hur de såg ut när jag tände datan igen på morgonen, hade lite tid över så jag skulle checka en sak, och så såg den ut så....fhuhoihjuhopihfopiåo jag blev så rädd .___.
Ett, för att det är Dinos data.....jag vill inte förstöra hans cp bra data ._________. eeeeeek!!
Två, jag kan inte rita något ifall det ser ut så.... T_T

Så jag försökte fixa det, först genom att kolla  skärm inställningarna. Jag såg att det såg helt fel ut och försökte ändra tillbaka det till helt normalt men de  gick tillbaka till cp.
Så jag kollade sladdarna och allt, men inget hjälpte.
Åsså blev jag mer emo D:Men så  var de en amerikansk kompis data nörd som verkade kunna hjälpa mig! : D
Han sa att jag skulle gå in på en sån sak på min dator o sånt..o de visade sig att bildkortet hate cpat sig. ATI fungerade inte...
Och jag bara "men OMFG nej nu blir ju allt mitt fel!! TT_____TT" Men så sa han att det är faktist normalt, att det händer alla datorer D:
Sååå han sa att jag skulle avinstallera bildkortet, starta om det och så installerade det om sig själv. Och DÅ blev datan helt normal igen!! : D så glad jag blev! och då är såklart de andra exemplet hur det SKA se ut!

Hoppas det aldrig händer igen! >____<

Iallafall! Jag tog lite
Death note screenshots! ^^ BAH...BEHÖVER MER. --> http://en.wikipedia.org/wiki/Death_Note

(dessa bilderna är INTE gjorda av mig..de är från min fav anime :'''D )

Jag tog osså lite Rozen Maiden screenshots! jag är inte jätte stort fan av Rozen Maiden, men de  är skit söta! O rätt intressant....har rätt många screenshots för de är typ hela ep 1 o 9..har börjat se på den XD --> http://en.wikipedia.org/wiki/Rozen_Maiden

(dessa bilder är inte heller gjorda av mig, såklart XD)


Kommentarer
Postat av: Kuroda Hamano

pppssshhhuuuiiiieeee....

vad bra allt fixade sig XD
vill oxå seee....

2008-05-16 @ 16:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0